Makanan Sedap di Kuantan Part 1

Assalamualaikum..
Saya nak share tempat-tempat makan yang best di Kuantan yang saya pernah pergi...Jom layan pic 😊

will be updated from time to time...

1. Restoren Cahaya Kembar
Ni restoren feveret makanan panas. Western pon ade sikit, tapi xpernah try.
Utk makanan panas, pilihan saya.
Harga berpatutan. Sedap.Tempat selesa..
Balik kerja malam je selalu singgah kalo lapar sangat... Yang saya suka beli- nasi goreng kampung, tomyam, kailan ikan masin, kerabu Maggie..menu samaje selalu..huhu


2. White & Black Cabin 
Best port nak lepak malam2.
Western, mknn panas,roti nan semua ada.
Feveret tempat lepak nk makan...
Sedap. Harga ade yang pricey sikit but rasa sedapje. Tengok makanan ape lah..hehe..Variety pilihan..Saya ni biasanya akan order benda samaje..hehhe..sesekali je try benda baru..yelah takut tak ngam ngan selera..hikhik
Sizzling pon ade
ni special...namanya taufu mapo..Kat kedai makan cina Muslim kat situ. Tapi lepas pkp dah takdedah..sobsob...rare Ni...

Char kue tiaw..sedap.udang fresh2
char maggie..hoho..tapi bagi saya lagi sedap char kue tiaw..serasi rasanya dengan kuah dia
One of my feveret food-kue tiaw kungfu
                   Milo tabur

Okk..nanti saya update gambar lagi...
k bye..

Comments