Tak Dapat Buat Semua,Jangan Tinggal Semua




Saya teringat keluh kesah hati saya suatu ketika dahulu..
kerana saya mahu merubah diri..supaya lebih baik,
namun saya rasa tak mampu untuk berubah dalam sekelip mata,
merasakan tak mampu untuk menjadi sebaik mereka,
kemudian saya berfikir,kalau saya tak dapat buat ni,
adakah saya tak perlu buat langsung,
perlukah saya menarik diri,keluar langsung,
adakah saya akan tinggal semuanya..

Jawab hati saya,
tidak,tidak sekali..
jadi berdikit-dikitlah..

Mudah-mudahan perubahan yang sedikit-sedikit,
tapi berterusan itu lebih memberi kesan dan bermakna,lebih istiqamah..
kemudian tambah lagi dan gandakan usaha..
Insya-Allah..

-sekian,wassalam -)

Comments

Admin said…
Saya pun pernah terfikir macam tu suatu ketika dahulu... ;)
tapi yang penting, apa yang kita buat tu, biarlah sedikit janji berterusan.. :)