Holiday Break


Assalamualaikum..

Penantian sudahpun berakhir..dan syukur sangat-sangat padamu ya Allah..perkenankan doaku..permudahkan urusanku..Subhanallah..Allah tahu apa yang terbaik untuk saya bukan..-)
Apa yang saya ternanti-nanti sebenarnya tadi?hehe..Tunggu result examje!!ahaks..Sebab last exam saya last 2days,nak menanti result tu,sepanjang dua harini,dugaannya..he2..

Cutipun bermula,5 minggu tak silap..Tapi takla free2 je 5 weeks tu,ada 'tugasan' juga..namun seronok juga bila cuti..Sebab dah lama tak terasa cuti penjang..sekarang ni bila cuti Sem je 2 minggu paling lama,kalau tak seminggu je cuti..Cuti sebulan ni bersyukurnya..dapat duduk rumah...

Saya nak tanamkan azam baru dalam diri..hendak perbaiki diri lagi..mudah-mudahan saya tidak sia-siakan cuti ini begitu sahaja..must be a new me,naik SEM baru nanti..Saya nak jadi diri yang lebih bersemangat,yakin,dan berubah untuk kebaikan..InsyaAllah..

Yang baca post ini,terima kasih sangat2 dan doakan saya mencapai impian dan azam saya ye..-)
Sekian,wassalam..

Comments