Posts

Showing posts from October, 2011

Nak melancong..

Image
Assalamualaikum.. kenapa tibe2 letak gambar niye..rindukot..he3.. Tadi dengar laguSami Yusuf (AllahuAllah)..nampak ada clip dia kat Taj Mahal.. tu terasa nak letak gambarni..-p Kisah cinta Shah Jehan dan Mumtaz Mahal memang menyayat hati. Saya xingtdah camne..citenye panjangkot..hu3..Tapi yang pastinye bangunan ni dibina untuk memperingati isteri dia lah.. Isteri dia mati masa lahirkan anak yang ke-14!

AllahuAllah

Image
Assalamualaikum. Saya nak berkongsi lagu..HasbiRabbi by Sami Yusof  Selamat mendengar :-)

More Funny SMS

Image
Perfect example of confidence
Perfect example of confidence:  A junior in an office dialed his boss's number by mistake & said :  Hey, send a coffee in my cabin in two minutes !...........boss shouted : do you know whom you're  talking to ?!!!!!!  Junior : no!  Boss: i'm the boss of this office.  Junior (in the same tone) : & do u know whom you're talking to?  Boss: no!  Junior: thank God. (and disconnected da phone).....:d :p

Funny SMS about Man And Woman

Image
The Girl Lost Her Chance To Marry
Boy: Marry Me..?
Girl: Do You Have A House...? Boy: No..
Girl: Do You Have A Bmw Car...? Boy: No..
Girl: How Much Is Your Salary..? Boy: No Salary, But...

This Man Is My Hero

Image
Assalamualaikum.. Mari mendengar dan menghayati lagu ini,This Manby Sami Yusuf :-)

Rasa Seperti Kena Tindih

Image
Assalamualaikum.. Apa khabar sahabat semua??Lama jugak saya tak tulis entri kan..hu2..
Hari ini nak share sesuatu..mengenai tajuk di atas.
Pernah tak bila tidur,korang rasa macam kena tindih??Mesti pernah..ceh tau2je..he2..
Kali pertama saya kena rasanya masa darjah 6..
Orang cakap syaitan tindih kita..huu..memang menakutkan,lagi2 duduk asrama,macam2 ceritalah keluar..
Tapi bila dah besar ni jarang pulak..aik,macam selaluje kena..tak2..hu2
Korang tahu tak kenapa kena macamtu??Saya pun tak tahu..he3..sampila baru-baruni.





Come On,Let's Go!!

Image
Assalamualaikum.. Selamat menonton..semoga anda semua terus bersemangat -)
Believe with all of your heart that you will do what you were made to do. ~Orison Swett Marden~

live Traffic