Comment form:Pop up window



Salam..
Saya nak bagi cadangan..buat bloggers..
Setkan setting pop up window untuk ruangan komen..
Sebab kalo korang setkan full pages,nanti nak kena load page baru untuk bukak page yang ada ruangan komen..lambat..hu2..
So,nak setting senangje..
Setting>Comments>Popup window>Comment Form Placement>Pop up window
Macamni lagi senang dan cepat..seriously,pembaca pun senang dan syok nak komen -)


Ada satu lagi cadangan..
Kalo tak kisahla,tak payahla setkan word verification for comments..he2
Benda ni ada untuk kurangkan spam..bagus,memangla bagus..xdinafikan..
Tapi kalau blog korang xde gangguan spam ke,xde problem apa,xpe rasanya disable kan feature ni..
Bukan apa,sebab saya rasa agak lecehla..kalau ada word verification ni..he2.
especially kat saya yang suka mengomen entri orang ni..-p


Ini hanya pandangan cadangan saya je..Sharing is caring.. he3..-)
give kredit to blog Jamaluddin.net..saya dah terikut -ikut dah prinsipni..he2..

Comments

cik azeya said…
setuju setuju.

gune word verification ni menyusahkan je.

melambatkan lagi ade.

tak suke.
huhu
nurul said…
yup..hu2..popup window tu dlu pon kwn yang tegur..yang word verification ni sendiri tersedar,bile nak komen entri orang rs leceh,teringt pulak komen sendri pon ad benda tuh..hu2..