expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, May 6, 2011

Ciri-ciri Tandas Yang Disukai

waa..lawa gilerr...boleh tido dalam tub lagi!!-p
Salam..
Sebut pasal tandasni..benda biasala kan..
Bila saya ada kat luar,xde pilihanla,mana tandas yang ada guna je,tapi...
keadaan di sekeliling tandas tu memang mempengaruhi saya nak masuk ke x..
Kalo xberkenan,sanggupla bertahan je..-p


Ciri2 tandas awam yang saya prefer:


1-Bersih-yang ni mestila no.1 kan..kalo kotor,sape sanggup nak masuk tandas..xselera nak masuk..Kadang2  bau busukpon dah boleh nak buat orang rasa nak muntah.Lagi sanggup  bertahan je..he2..Lagipun,kalo kotor,tambah risiko penyakit pulak kan..
Kalo tandas duduk,tolongla janganla kotor kat tempat duduk dia tuh..
2-Untuk tandas cangkung-x sama aras dengan lantai atau terlalu dekat dengan lantai. 
3-Saya senang guna hose atau apa2 yang sambungkan ke paip..xguna baldi.
4-Air wajib ada..xsanggup den nak guna kertas tisu aje..terus xjadi masuk kang -p
5-Tapi,kertas tisu mesti ada jugak.
6-Tong sampah mesti ada.
7-Pam mesti berfungsi dengan elok.
8-Sabun pun kena ada-kat bahagian luar.
9-Tak suka lantai yang berair2 


Ini pendapat sayaje..anda pula bagaimana..-)

3 comments:

Nava Kishnan said...

One more very important - ppl who use toilet also contribute to the toilet being clean.

Sad to say, many don't do that.

dreamygirl said...

yes,i agree with u -)

alif haris said...

yg paling penting xde kahazanah kering dlm magkuk jamban tu .. eerghh